Freudenberg logo Group
 
Dnes je: 22.February.2018
 
  Tesnenia
 
sipka guferá
sipka hydraulické tesnenia
sipka pneumatické tesnenia
sipka o - krúžky
sipka upchávkové šnúry
sipka hydrozásobníky
sipka ploché tesnenia
sipka silentbloky
sipka vlnovce
sipka membrány
sipka profilove šnúry
sipka výroba tesnení
   
  Klüber mazivá
 
sipka klüber história firmy
sipka klüber mazacie oleje
sipka klüber antikorózne prostriedky
sipka klüber separačné prostriedky
sipka klüber plastické mazivá
sipka klüber mazacie pasty
sipka klüber mazacie vosky
sipka klüber samomazné materiály
sipka klüber klzné laky
sipka klüber suché mazivá
sipka klüber produkty
   
  Údaje o firme
   
sipka o firme
sipka kontakt
sipka mapa
sipka informácie
   
  Iné
 
sipka na stiahnutie
   
  Linky
 
  simrit.de
  technické články
  e-shop
 
Niektoré linky vedú na našu starú doménu freudenberg.sk. V prípade že máte pomalé internetové spojenie môžete navštíviť našu starú doménu.

Freudenberg logo

simrit logo

merkel logo
Klüber Lubrication logo
nora logo
 
Celkom zobrazení:
437014
 
Túto stránku ste navštívili celkom 1 krát.
 
 

 
       
 
Klüber Lubrication

História firmy Klüber Lubrication

 
 
       
 
 

1. apríla 1929 Theodor Klüber založil svoju prvú spoločnosť: minerálne oleje veľkoobchodník Theodor Klüber v Mníchove. Theodor Klüber mal vysokú ambíciu na ten čas: " Vývoj a produkcia špeciálnych mazív s najvyššou kvalitou." V roku 1938 zriadil spracovateľskú fabriku na minerálne oleje a začal produkciu s miešaním zmesí pod obchodnými značkami Penreco a Permalub. V septembri 1941 boli všetky fabriky na Geisenhausenerstraße 7 zničené. V 1945 bola fabrika daná znovu do prevádzky a začal sa ďalší vývoj mazív v spolupráci so sieťou tankovacích staníc DEA. O desať rokov neskôr začala produkcia špeciálnych mazív. V roku 1955 sa otvorila prvá pobočka Klüber Lubrication Benelux S.A./N.V. v Dottignies, Belgicko a o rok neskôr sa fabriky Theodor Klüber minerálne oleje premenovali na Klüber Lubrication. V roku 1962 boli založené nové fabriky v Rakúsku a Francúzku.

V roku 1966 firmu Klüber Lubrication odkúpila firma Freudenberg Group (Weinheim) a o rok neskôr bol vyvinutý mazací prípravok pre vysoké teploty BARRIERTA.

Mazivá firmy Klüber Lubrication boli použité v rôznych obastiach. V roku 1976 prvýkrát štartovalo civilné nadzvukové lietadlo Concorde. V tomto lietadle bol použitý mazací prípravok firmy Klüber Lubrication na mazanie ložísk kolies podvozku. Kolesá mali pri pristávaní zaťaženie z 0 na 1 670 otáčok za minútu. Pri týchto vysokých otáčkach dochádzalo k deštrukcii maziva a tak firma Klüber Lubrication vyvinula mazací prípravok najvyššej triedy ISOFLEX NBU 15.

V 1979 bola postavená testovacia hala na ploche120 m ². Dnes táto testovacia hala zaberá 550 m ².

Firma Klüber Lubrication sa zaoberá vývojom nových mazacích prípravkov až dodnes. Svedčí o tom použitie maziva ISOFLEX TOPAS NB52 pri vytvorení pozemného rýchlostného rekordu, vysokorýchlostným autom. Išlo o rýchlosť 1 046 km/h a 7 500 otáčok za minútu. Mazací prípravok bol použitý na mazanie ložísk kolies. Vtedy tím vysokorýchlostného auta"Thrust 2" výhlásil " Veríme v Klüber".

Ďalší úspech zaznamenala firma Klüber Lubrication v roku 1985, keď sa konali preteky Rally Paris-Dakar a Klüber vyhral. Dva Unimogi o sile 180 konských síl v týme KL-Capito nielenže odolávali 14 000 km púšťou bez poškodenia, ale tiež vyhrali Rally Paris-Dakar . Bola to vtedy veľká výhra pre Klüber Lubrication vývojové stredisko. V Unimogoch bolo testované mazivo v spojke pre štvorkolesové vozidlá. Tento test púšťou poskytol dôležité informácie pre vývoj nových vysokoteplotných mazív.

V roku 2003 bolo postavené nové technologické centrum na ploche 13 500 m ².

Firma Klüber Lubrication čaká na ďalšiu výzvu, kde môže dokázať, že je lídrom na trhu s mazacími prípravkami.

 
 

   
© Freudenberg Simrit, spol. s r. o. , 2005 ¦ schneider@freudenberg-simrit.sk